• Informacje związane z pracą sklepu w dobie koronawirusa

Szanowni Klienci,

z powodu obecnie panującej wyjątkowej sytuacji związanej z koronawirusem informujemy, że mamy opóźnienia w realizacji wysyłek oraz dostaw zamówień. Jest to związane głównie z dużą liczbą przesyłek, dynamiczną zmianą dostępności towarów w hurtowniach i kłopotami z logistyką.
Ponad to zdecydowaliśmy się pracować wyłącznie w składzie dwuosobowym, aby zminimalizować jakiekolwiek ryzyko.

Obecnie zamówienia realizujemy w zależności od dostępności produktów. Czas oczekiwania wynosi ok. 10-14 dni. Aby przyśpieszyć wysyłkę mogą zdarzyć się braki pojedynczych produktów, za co przepraszamy.

UWAGA! W związku z opóźnieniami realizacji dostaw paczek przez firmy zewnętrzne (kurierzy Fedex i DHL, paczkomaty Inpost) świeże warzywa i owoce oraz nabiał są wysyłane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do środy. Każdy artykuł jest starannie zapakowany, prosimy jednak nie zamawiać delikatnych produktów, takich jak maliny, borówki, truskawki itp. jeśli mają być wysłane kurierem. Takie produkty są wysyłane WYŁĄCZNIE na odpowiedzialność Klienta. Nie wysyłamy Paczkomatem. Jeśli zamówienie ma być edytowane, prosimy o kontakt telefoniczny: 508 385 661.

Sklep stacjonarny jest czynny w dni robocze od 9.00 do 15.00, jednak sprzedaż jest prowadzona WYŁĄCZNIE przez okienko.

Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za niedogodności.